Hogyan toborozzunk havi 1000 embert?
Ezzel a címmel adtam elő tegnap a HRPWR portál MATCHMAKING webináriumán, közel 100 HR szakembernek.
A prezentációmban megmutattam, hogy milyen jelentős növekedést tapasztalunk most a jelentkezők számában egy tavaly őszi hónappal összehasonlítva, illetve hogy milyen eszközöket és szisztémát használunk a toborzáshoz. (Ebben a cikkemben írtam is erről korábban.)
Bemutattam, hogy nálunk egy toborzási kampány hogyan kezdődik, hogyan bújunk bele a jelölt bőrébe, és fogalmazzuk meg azokat a kérdéseket, amikre ő a jelentkezésekor választ keres, illetve hogyan épül fel nálunk egy jelentkezési oldal, mit csinálunk azokkal, akik nem viszik végig a jelentkezésüket.
A jelentkezési oldalra két esettanulmányt is hoztam, ami megtekinthető a cikk végén csatolt prezentációban, az egyik a Díjbeszedő Zrt. kampánya, a másik pedig a FürgeDiák megbízásából végzett McDonald’s-os toborzás.
Külön részt szenteltem a HRFlow ATS rendszerünknek (később részletesebben is bemutatunk), amit azért kellett megcsinálnunk, mert kellett egy gyorsan elsajátítható, egyszerűen kezelhető rendszer, amivel az általunk toborzott nagy tömegű jelentkezőt megbízóink le tudnak kezelni, úgy, hogy minden jelölt megfelelő visszajelzést kap, egyetlen jelöltről sem feledkezünk meg, és ebbe a HR-es kolléga sem rokkan bele.
Köszönöm a lehetőséget a szervezőknek, nagy élmény volt, jó volt hallani a többi kiváló előadást is.
Frissítés: a szervezők elküldték egy egyik résztvevő visszajelzését:
Köszönöm szépen a részvételi lehetőséget. Az utóbbi idők egyik legjobb HR konferenciája volt!
Egyetemi oktatóként nagyon sok érdekes és hasznos előadást hallottam.
Külön köszönet azért, ha megkapjuk a prezentációkat és az előadók elérhetőségét.
Amennyiben a jövőben is szerveznek hasonló konferenciát, azon is szívesen részt veszek.
Köszönettel és üdvözlettel:B. Margit